Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (zwanego dalej RODO), informujemy:
Administratorem Państwa danych jest Gmina Lubień reprezentowana przez Wójta Gminy Lubień, Lubień 50, 32-433 Lubień, tel.: 18-2693900, email: gmina@lubien.pl.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Wiesław Sobczak, 32-433 Lubień 50, e-mail: w.sobczak@lubien.pl.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji usług świadczonych przez Gminę Lubień.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
przepisów prawa,
w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi,
na podstawie Państwa zgody,
w związku z wykonywaniem umowy, której Państwo jesteście stroną,
w celu wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
w celu ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej, a osoba, której dane dotyczą, jest fizycznie lub prawnie niezdolna do wyrażenia zgody,
w przypadku gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy,
gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym lub statystycznych na podstawie przepisów prawa.
Państwa dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
W zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Mają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
W przypadku zbierania danych niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Gminę przepisami prawa podanie ich jest obowiązkowe, w pozostałych przypadkach dobrowolne, jednak ich nie podanie może skutkować brakiem możliwości realizacji usług świadczonych przez Gminę, o które się Państwo staracie.